FEBRUARY

Tiden rinner iväg snabbt. 
Jag har jobbat arslet av mig och annars har jag i princip sovit. Ganska nyss hemkommen från en semester i Rumänien i 10 dagar, och nu är jag i full gång med att flytta igen. Vart ska jag denna gång? Tillbaka till Arjeplog. 
Jag har fått jobberbjudande på samma jobb som min bästa vän, och vi ska flytta ihop. Drömmen eller? Åkte dit och har provjobbat och jag älskar det. På fredag åker jag med lite kläder och mina katter, sedan får kartongerna stå kvar tills jag kan hämta dem. Denna gång har jag sagt upp lägenheten, så nu kan jag inte återvända till Umeå igen. Nu flyttar jag på riktigt den här gången. Detta år börjar bra, och det kommer bli mitt år. Det har jag bestämt. 
Bjuder på lite bilder från senaste tiden: nyårs med bästis, Rumänien och nu från i helgen.