SVAR PÅ FRÅGOR

Har du läst din mans senaste dom? Känns det säkert att få barn med honom då?Ja, det är klart jag har läst den. Alla har sitt förflutna och han har aldrig visat mig något negativt. Under den tiden (2016) mådde han väldigt psykiskt dåligt och vi har pratat om allt det. Han har lämnat det bakom sig, och då kommer jag vara med honom tills och OM han visar mig motsatsen. Men den mannen jag känner idag, är inte den man jag har läst om på ett papper. 

 

Har inte din karl sålt människor? 
Jag förstår att du är kär. Men skaffa barn med någon som du känt i nån månad..?

Min karl har inte sålt någon. Igår fick jag höra "Har han inte bränt någons ansikte?" Nej. Han har inte bränt någon. Tro inte på allt ni läser i tidningarna. De kryddar hela historien. Tidningarna får allt låta så himla hemskt, som t.ex. det med att vi bodde i källaren. Det var min karl och min bästa vän som bodde i en LÄGENHET i källaren, med egen ingång. De andra hade lägenheter ovanför restaurangen. Osv... Tänker inte sitta här och försöka försvara för den som redan bestämt sig att döma, men kan svara att:

Min karl har ingen chefsposition så att han ska ha något att göra med människohandel är orimligt. Han är anställd kock, och det är allt. Han bestämmer inte kring anställningar eller löner. Han är precis lika mycket offer som vi andra anställda varit under dessa omständigheter. 

Nu var det inte planerat och det handlar inte om hur kär jag är, utan att vi inte har hjärta att göra abort och många av mina vänner har skaffat barn tidigt med sin partner och det har funkat bra. Döm bäst du vill, men jag är 24 år och kan ta mina egna beslut :) 

 

Vilka är dina tre bästa citat/livsmotton?

"Det har jag aldrig provat förut, så det klarar jag säkert!" (Pippi Långstrump) 

"Failure is a bruise, not a tattoo"

"Lyssna alltid på magkänslan och gör det som är rätt och känns bäst för DIG!" (Mamma)