ONSDAG 11 APRIL

God morgon! 
Vaknade imorse av att utslagen på benen kliade så mycket och just nu mår jag sjukt illa. Tidigare har jag sagt att "Vad skönt att jag inte mår illa än i alla fall" och nu ångrar jag att jag sagt det, haha. Usch. Jag bara skakar, ska försöka få i mig något att äta men funderar på att krypa ner under täcket en stund till först. Jag måste ringa ett par samtal och boka in ett möte med SOC snarast då jag behöver flytta härifrån och behöver lite ekonomiskt stöd tills att jag hittar ett nytt jobb. Jag har sökt allt och skrivit in mig på AF. Aldrig varit i en sån här situation tidigare så det känns jättekonstigt för mig... Jag har alltid haft jobb liksom. Men vi får hålla tummarna på att jag får något så snart som möjligt! Håller på klättra på väggarna här hemma nu, det är så tråkigt... Haha. 
 
Igår var vi en sväng till Arvidsjaur och hälsade på Nattis mamma. Det var trevligt. Skönt att få komma ut lite och "bryta av" den tråkiga vardagen för en gångs skull... Inte hört något nytt kring min karl än, men får väl veta om drygt en vecka hur det ser ut. Jag hatar att inte kunna planera något inför framtiden, att inte veta hur det kommer bli från och med nu. Jag är ett planeringsfreak, haha. Så detta är min värsta mardröm. Och att inte ha honom nära under graviditeten är jättejobbigt. 
 
Ska dricka upp mitt kaffe och kolla om vi ska käka frukost eller om vi ska sova vidare och äta senare istället. Vi får se. Idag har jag inga speciella planer. Kanske pyser ner på samhället en sväng senare och lunchar på Leons. 
Behöver få komma ut lite ibland känner jag. 
 
Bildresultat för tumblr good morning