MÅNDAG 9 APRIL

Relaterad bild
 
God morgon! ♥
Vaknade för ungefär en timme sedan och har slängt i mig en kopp kaffe samtidigt som jag suttit och ringt ett par samtal nu på morgonen. Bästis ligger och sover fortfarande och hennes kille är på jobbet. Dagarna går så sjukt långsamt nu när jag inte har något jobb och jag måste försöka hitta saker att göra varje dag. Igårkväll satt jag och mailade alla jobb som fanns ute här i Arjeplog. Håll tummarna på att jag får något snart. Klättrar på väggarna här hemma... 
 
Idag vet jag inte riktigt om jag har några specifika planer. Ska hämta upp tvätten från torktumlaren och vika in den, och diska lite till. Kanske städa toaletten lite också. Jag vaknade upp med jättekonstiga utslag på mina ben idag och de kliar som fan, så tänkte se om det hjälper att smörja in mig lite med kokosolja. Kanske ska fixa mina naglar också när jag ändå har tid över, och teckna lite på ett par porträtt som jag påbörjat för längesedan. 
 
Hur ser eran vecka ut? Vad vill ni att jag ska skriva mer om?