BEST PART OF MY DAY

 
När jag öppnade brevlådan idag så hade jag fått två till brev av min man. Även ett påskkort och ett armband låg där i ♥ Nu sitter kortet på kylen och jag dricker lite kaffe. Jag har precis diskat och plockat ihop sopor här i köket, sedan ska jag nog ut på en promenad i det fina vårvädret. Måste försöka hitta något ställe att köpa gummitråd på, alltså sån där som man kan töja, eftersom armbandet var gjort med vanlig tråd och var lite för stort för mig, haha! 
 
Dagens brev var från påskhelgen och de var mer positiva än de andra jag fick tidigare så det känns ändå skönt. Jag vill bara att han ska må bra, trots omständigheterna kring oss just nu. Nu lär det kanske dröja någon vecka innan nästa brev kommer, för det ska gå via åklagaren så det tar tid då hon sitter i Stockholm... Men han har fått en tv, så skönt att veta att han har lite annat att göra än att sitta och stirra på en vägg. 
 
Nu är det 9 dagar kvar tills nästa förhandling och jag vill bara det ska ta slut nu så att han kan få komma hem till mig. ♥