Torsdag

Hej! Jag lever.
Lite sådär halvt stressad pga att dygnet har för få timmar. Jag försöker jobba jävel, fram tills 16. Sedan hinna med en massa annat som jag inte hinner egentligen, samt att jag har FaceTime-dejt varje kväll. Jag kommer hamna i en mellanmånad nästa månad och jag vet inte hur jag ska lösa det, men jag hoppas att det kommer gå vägen. Kommer även behöva jobba arslet av mig nu dessa månader om jag ska kunna överleva räkningarna och ha mat. Jag har hoppat av plugget. Förhoppningsvis faller allt på plats snart och jag får lite mer ordning över arbetstider osv. Just nu är allt ganska luddigt då jag är timvikarie på förskola, samt har kontrakt med annan rekrytering där jag får jobba imorgon och lördag, samt att jag ska börja med ett helgjobb också om jag klarar den kursen. Jag har även sökt massa andra jobb, så jag hoppas jag får några så att jag kan "sortera" ut ett par och få lite mer ordning på själva arbetslivet... Just nu är min hjärna bara kaos. Fuck. 
 
Bringing Balance: Managing Stress | Urban Parent - St. John's