Livet går framåt

Jag har nu fått tillgång till två jobb. Jag kommer jobba häcken av mig. Dag & kväll, kanske till och med nätter. Jag kommer vara trött, jag kommer säga "Fuck it" många gånger, men jag kommer göra det. För det kommer vara så jävla värt det när jag nått mina mål. Nu jävlar kör vi.


Det är sällan jag ler på bild. Men idag har jag stigit upp i rimlig tid, rensat ett avlopp (äckligt som fan), dammsugit, skurat & vikt in all ren tvätt i garderoben. Nu ska jag dra en kort sväng till Universitetet för att fixa med lite papper. Med andra ord: jag har vaknat från de döda & stannar förhoppningsvis kvar i denna form, för det känns bra att äntligen må lite bättre 👌🏻😄

Och ikväll blir det vin med en saknad vän! 

#1 - lars

Bra fokusera, du kommer att lyckas. Härligt att du mår bättre, Keep smiling. Du rensa avlopp tillhör ju inte mina favoritsysselsättningar heller men vad f-n ska man göra när skiten inte rinner ner