Saddegava

Hej! Här kommer lite bilder från när vi var i Saddegava, i Williams föräldrars stuga uppe i fjällen, förra fredagen till lördagen. Det var verkligen supermysigt och välbehövligt! Slänger även in en bild från när vi var på middag hos dem och myste med valparna. 
 
 
 
Idag steg vi upp kring 06.30, drack lite kaffe och myste på innan William stack iväg på jobb. Nu är jag klarvaken och funderar på att dra igång den här dagen! Jag har tänkt städa min garderob och sortera massa, sedan ska jag städa sminkbordet och diska. Igår satt jag och tvättade sminkborstar medan William satt och skrev lite musik, väldigt mysig ledig dag. Jag fick även ett samtal igår och ska på arbetsintervju på Onsdag här i Arjeplog, så kanske stannar och jobbar här i sommar istället för att åka hem till Skellefteå som planerat.
 
Det känns som en möjlighet till bättre lön och så vidare... Så jag hoppas verkligen att jag kan få jobbet! Saknar att jobba. Blir friskskriven den 1/6 och vill typ börja jobba direkt... Är för rastlös nu. Visst, det har varit skönt att få vara ledig och fokuserade på mitt eget mående... men arbetsnarkoman som man är, så blir det jobbigt i det långa loppet. Så nu är det dags, tycker jag. Jag tar mitt liv tillbaka.
 
Jag har även hört runt angående fortsättningen kring mina studier, och de hade ingen intagning på distans på hösten så kommer förmodligen (förhoppningsvis) ha studieuppehåll då till hösten och jobba, och sedan söka för att fortsätta studierna på distans till våren istället, och då blir det via Luleås universitet. 
 
Det känns verkligen som att livet börjar ordna upp sig nu efter all skit i början av detta år. Nu jävlar är det min tur att må bra.