Family time

Bild från idag med hela familjen (+ mamma som var fotografen)
 
Idag började jag dagen med att åka till sjukhuset klockan tio. Ett besök hos min samtalskontakt på Unga Vuxna. Sedan åkte jag in till centrum för att möta upp familjen och spelade Laserdome med dem, käkade lite lunch och äventyrade lite inne på fortet. Jag åkte hem just efter fyra och hämtade ut min medicin samt ett paket. Jag har även packat lite till inför imorgon. Nu ligger jag i sängen med världens värk i benen och en kurrande mage... Får se när jag orkar stiga upp härifrån... Just nu gör jag inte det, haha. 
 
Ikväll blir det en dusch och en tidig kväll. Imorgon väntar läkarbesök vid 09.00, sedan ska jag packa det sista och jag blir upphämtad vid 12-tiden... Imorgon blir jag sambo!! ♥
#1 - Bogdan

Nice

#2 - Bogdan%20

Very Nice