♥ 07.03.2017 ♥

 
Tjabba tjena! ♥
Jag har skapat en blogg där jag hade tänkt skriva lite mer om hur det är att vara bipolär. Ni som är intresserade av detta kan besöka http://mymessymind.blogg.se  för att läsa mer ingående gällande mina tankar kring vardagslivet. 
 
Dagarna rullar på som vanligt... Just nu är allt lite kaos för att jag har tagit ett uppehåll från skolan och väntar på att jag ska få ett läkarintyg så att jag ska kunna sjukskriva mig ett tag. Jag har läkartiden den 14/3 så vi får väl se efter det hur det kommer att bli. I nuläget håller jag på att packa för fullt, eftersom jag kommer att flytta till William på torsdag. Vi ska prova på att bo tillsammans ett tag för att se hur det går. Jag kommer att ha kvar möbler och lägenhet i Umeå så länge. Det är jag, katterna, kläder och några småprylar som sticker till Arjeplog på torsdag. Sedan blir det ju att åka tillbaka till Umeå den 13/3 eftersom jag har läkartiden den 14:e. 
 
Just nu sitter jag och pratar med William i telefon, sedan kanske jag ska se någon film... Dagarna går så långsamt nu när man har något att längta efter. Imorgon har jag tid hos min samtalskontakt på psyket, och på torsdag ska jag in på labb på vårdcentralen eftersom jag låg sjuk i scharlakansfeber samt hade urinvägsinfektion i början av februari, så de vill bara ta lite prover för att kolla så att allt är okej och att virus och bakterier inte längre finns kvar i min kropp. 
 
Jag ska försöka bättre mig på detta med att blogga. Om jag nu blir sjukskriven på heltid så har jag ju all tid i världen till att blogga, så då borde jag ju kunna bättra mig lite i alla fall. 
 
Ni får ha det så bra så länge, om det nu ens är någon läsare kvar dvs! ♥