// 28.09.2016 //

// Pluggar och klottrar samtidigt... // 
 
Det är så många tankar i min hjärna och jag känner att allt är kaos. Känslorna är kaos. Jag vet inte vart jag ska börja eller hur allt kommer sluta. Det känns som att jag bara vill ge upp, men jag fortsätter. Håller just nu på att sälja ut alla mina Mary Kay-produkter och telefonen plingar konstant. De renoverar vår korridor så det är konstant borrande i väggen bredvid vilket gör att jag har sjukt svårt att koncentrera mig och jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Jag vill göra allt på samma gång, men om jag gör det riskerar jag att bli utbränd igen - säger min psykolog. Vad ska jag göra då? Jag vill ju bli "klar". Jag vill ju kunna göra normala saker. Leva ett normalt liv. Jag känner mig stressad och förvirrad. Konstant. Jag kan inte sova. Jag kan inte vara vaken. Jag kan inte städa. Jag kan inte plugga. Jag hittar ingen motivation till något, fastän jag så gärna vill göra allt eftersom det är en underliggande stress att ingenting blir gjort. 
 
Jag tror jag måste lägga mig i sängen en stund och andas. För just nu gör jag allt samtidigt och det blir kaos i "systemet" för mig...