En helg i Arvika och en förkylning

// Bilder från helgen i Arvika // 
 
Nu har vi sagt hejdå till våra vänner för detta år. De sitter just nu på bussen tillbaka till Rumänien. Känns sjukt sorgligt... Tur att de flesta kommer tillbaka om 7 månader. Vi har haft det kanonmysigt hela helgen. 
Däremot har jag dragit på mig en rejäl förkylning och lite feber, så denna dag har spenderats i sängen. Imorgon har jag möte på sjukhuset kl 10 och sedan har jag temadag med skolan. Ska även ta med mig min dator så att jag kan sätta mig på något kafé och plugga efter att vi har slutat. Jag måste verkligen ta tag i det jag har missat... 

Till helgen har jag fått jobb i Strängnäs, på tivoli. Både jag och min syster. Snabba, lätta pengar. Nu måste jag bara försöka ordna en kattvakt... Och försöka bli frisk innan torsdag... Jag behöver verkligen pengarna. 
 
Dags att sova så jag orkar med morgondagen. Många måsten på listan och jag är inte alls pigg... 
#1 - Anonym

Aa fast så är Det ju inte ni tjänar inte många kr Max 1200kr på en helg

Svar: 1850kr!
Becka