SHINE BRIGHT LIKE A DIAMOND

// Bilder från gårdagen // 
 
Hej! 
Gårdagen spenderade jag i skolan, och sedan åkte jag till Skellefteå på lite utbildning! Väldigt inspirerande och roligt att träffa lite nya konsulter! Jag var hemma väldigt sent inatt, vilket resulterade till att jag försov mig imorse... Men jag lyckades ändå hinna fram till min basgrupp så nu är jag förberedd inför vår redovisning som vi har imorgon. Idag har det varit en tung dag med regn och dåligt humör, och inget kaffe. Så, jag har vilat i princip hela dagen... Nu efter middagen gjorde jag ett ryck - städade upp lite i lägenheten, kokade en kopp kaffe, och plockade ihop lite papper, bokade en tvättid, förberedde inför ett möte med en kund som jag har imorgon och nu sitter jag här. Det känns lite bättre nu. Jag har äntligen fått lite mer översikt över mitt liv, känns det som. Jag hatar att ha kaos. Jag vill ha struktur. Så, efter att ha varit utan listor alltför länge har jag nu återgått till "att-göra-listor" så att jag har koll på vad som händer under veckans dagar. Jag får typ panik om jag inte har det uppskrivet alltså... Haha! 
 
Imorgon är det fullt upp med skola fram tills 15, sedan ett möte med en kund vid 16, och efter det ska jag promenera med Gabriella och sedan ska vi plugga. Så, busy busy! Som alltid! 
Vi hörs när vi hörs ♥