London


I fredags åkte jag till London och mötte upp min pojkvän på Victoria station. Efter det åkte vi till vårt hotell, sedan blev det en middag ute på stan. Lördagen bestod av promenader och diverse sevärdigheter såsom London Eye, Big Ben, Westminster Abbey, Buckingham Palace, St. James's park, en vistelse på Hard Rock Café och middag ute med Elias klasskompis och hans flickvän. 
Gårdagen spenderade vi genom att gå till Tower of London, tittade lite på Tower Bridge, tog oss vidare till Science Museum, Abbey Road och avslutade genom att gå på London Zoo. Även denna dag blev det en middag ute på ett BBQ-ställe i närheten. 
Inatt ringde väckaren 03.15 och sedan började vi vandra mot tågstationen som skulle ta mig till flygplatsen. Var framme på flygplatsen vid 05.00, tog flyget till Stockholm 06.30 och flyget till Umeå gick 11.25 - så landade här kring 12.30 idag. Amanda hämtade upp mig och jag gick hem, myste med katterna och sov en stund. Jag har dragit på mig en rejäl förkylning så dagen har spenderats i sängen med lite serier. Har även hunnit med en Skype-dejt med Elias som är tillbaka i Leeds. Han kommer hem om ca 1,5 vecka så nu är det inte länge kvar tills vi kan gå tillbaka till vardagliga livet igen. Saknar honom redan, så otroligt mycket. 

Nu ska jag strax lägga mig och sova. Jag är så himla sjuk att jag inte ens vet vem jag är just nu... Hoppas ni haft det bra! Vi hörs när vi hörs!