Blood Type: Matte Black With A Hint Of Gold

fashion, boho, and etsy-bild
Jag har spenderat gårdagen och natten i Skellefteå. Igår var det filmmys med min lillasyster och jag la mig vid fyra imorse. Idag har vi varit på en musikal, och sedan tog jag bussen hem till Umeå. Jag landade i min säng vid 18.30, efter att ha intagit en efterlängtad (och god) middag. 
 
Jag har skickat in lite uppgifter, druckit två koppar med kaffe och läst klart en bok. Just nu är det så mycket som är oklart innan sommaren, så jag blir ganska stressad nu... Jag ska försöka strukturera upp detta. Ni vet ju (ni som känner mig) hur jag vill ha allt strukturerat med listor och att jag vill ha allt planerat i god tid... Och just nu är det kaos. Kaos i papper. Kaos i planering. = Kaos i min hjärna. Det enda som verkar fungera för mig just nu är skolan och mitt Mary Kay, och det är ju bra i alla fall. Men allt som ska fixas innan sommaren är så himla oklart - mitt sommarschema, vart vi ska bo, när vi ska flytta, om/var katterna ska vara hos oss eller någon annanstans, och så vidare... 
 
Jag ska ta en stund av meditation nu, så kanske jag får andas och får nya inblickar i hur jag ska lösa detta. Vi hörs när jag återfått "the force". C ya.