It's cute in a way, till you cannot speak And you leave to have a cigarette, your knees get weak

// Bilder från min instagram under den senaste veckan //
Jag har totalt glömt bort bloggen... Igen. 
Veckan har varit helt okej. Mina klasskompisar har ju stuckit hem pga "påsklov"-isch och jag har därför hängt med några grabbar i torsdags, i fredags och i lördags. Det har varit rätt kul ändå - älskar att gå ut och dansa! Jag har även kommit igång med träningen, hyfsat, igen vilket känns otroligt bra. Och en annan grej - jag har börjat måla och rita igen! 
 
I helgen har min mamma varit här i Umeå - så vi har käkat god middag, shoppat och bara haft det så himla bra. Skönt att träffa henne igen. Hon är verkligen min största inspirationskälla! Älskade mamma ♥
 
Jobbet går också ganska bra och livet rullar väl på, I guess! 
Imorgon har vi en start på en ny kurs - men jag antar att jag typ kommer vara själv där eftersom alla fortfarande befinner sig "hemma" tills sista mars. Så, jag får klara mig ensam ett tag till helt enkelt. Tur att jag har min Elias och min konst att falla tillbaka på i sådana här lägen känner jag. Jag är verkligen en sällskapsmänniska, även om jag hatar människor. Visst är det lite konstigt? 
 
Snart dags att krypa under täcket. Jag börjar bli trött. Jag har äntligen fått någon slags dygnsrytm och jag vaknade till och med av mig själv vid nio imorse. Sjukt, för att vara jag. Men det är ganska skönt att ha hela dagen på sig att göra saker istället för att sova bort den när jag är ledig, som jag brukar göra i vanliga fall. 
 
Until next time...