Faceless - bones scattered in the field, wind cuts my flesh

 
Hej, ni fina! 
Jag vet att jag inte har skrivit på nästan en vecka. Vart tar tiden vägen? 
Sedan sist har jag jobbat, festat och slappat lite. Gårdagen spenderades på skolan för lite redovisningar - men snart är detta moment färdigt. Som sagt, tiden går otroligt fort och det känns som att jag egentligen inte hänger med i tempot - men det gör jag, på något konstigt sätt. 
 
Idag är vi lediga och jag har hunnit städa undan lite i lägenheten. Senare idag ska jag iväg och ta en fika med en kompis. Ikväll ska vi ha tjejkväll med spa hemma hos mig - kommer bli grymt mysigt! Skönt att bara ta det lugnt och stanna upp - andas. Snart är det fullt ös igen! 
 
Veckan ser ändå ganska lugn ut: lite plugg, lite Mary Kay och lite planering av denna månads jobb - men också: Karriärkonferens på lördag i huvudstaden! Det ska bli så otroligt spännande!! Längtar! 
 
Hur har ni haft det? ♥