Education Day i Gävle

// Bilder från i lördags! // 
 
Hej! ♥
Som vanligt har jag haft för fullt upp för att hinna med bloggen... Hur är det med er? Med mig börjar det vara okej - det har varit så sjuuuukt stressigt nu under jul pga sjukdomar (både jag och anhöriga), praktik, skola och jobb. I lördags spenderade jag i alla fall dagen på Silvanum i Gävle tillsammans med mina fantastiska kollegor! Vi hade en superhärlig dag med mycket värdefull utbildning! 
 
Igår och idag (tisdag) har jag praktiserat, som vanligt, och även hållit i lite Mary Kay. Nu är det bara två dagar kvar tills jag åker hem till vardagen igen. Oj, vad jag längtar hem till Umeå! Längtar efter mina klasskompisar, mina kunder i Umeå, mitt studentrum, min pojkvän och mina katter. 
 
Imorgon är planen att ha praktik 8-16, Mary Kay mellan 18-21 och sedan står plugg på schemat. Torsdag är det praktik 8-15, plugga, möten i stan 17.30-19.30 innan jag äntligen beger mig hem mot min fina Umeåstad. Fredag är det redovisning och helgen kommer bestå av att göra klart det plugget som jag har kvar efter torsdagkväll - hehe. 
 
Nu ska jag ringa ett samtal innan det är dags att krypa under täcket, om jag ska orka med ännu en dag med min superstora barngrupp (19 barn) imorgon. Det är väldigt roligt, men väldigt utmattande på samma gång. Det kan nämligen bli lite högljutt och stökigt ibland... Som ni kanske förstår! 
 
(Längtar hem till tystnaden på mina 19 kvadratmeter... ) 
 
Önskar er en fortsatt bra vecka så skriver jag igen när ordningen är återställd (dvs. när jag är hemma i Umeå och har hyfsat koll på mitt liv igen!) 
 
Kram ♥