// SUNDAY //

// Jag idag // 
 
Hej! 
Idag mår jag mycket bättre. Fortfarande jätteförkyld, men mer ork till att "leva". Jag har inte gjort så mycket idag. Hängde med Gabbi en stund vid lunchtid, duschade och kletade på ett ansikte. Jag har just fått i mig lite middag och ska strax gå ner till köket för "en sista korridorsfika" för Suvi som flyttar ut... Känns jättekonstigt! 
 
Imorgon är jag ledig så ska påbörja lite skolarbeten, skicka ut lite kundmail och sånt där småtjafs. Jag har även behandling på psykiatrin imorgon, så funderar på att ta en långpromenad efter det. 
Hoppas ni har haft en bra vecka! ♥
#1 - Anonym

Hej! Jag tänkte bara höra lite, du som pluggar till förskollärare. Provade du på att jobba någonting på förskola innan? Hur mycket osv, är inne på att börja läsa förskollärare också!:)

Svar: Hej! Nä, det jag gjorde var att jag besökte en förskola bara för att titta hur de jobbade så jag kunde vara säker på att jag valde rätt linje - det var allt som behövdes för mig att bestämma mig :) Lycka till!
Becka