MIN HUDVÅRDSRUTIN

Innan jag började med Mary Kay så var jag ett hopplöst fall för acnebelägen hy. Jag var jätteskeptisk i början och trodde inte alls att dessa produkter skulle funka för mig - där hade jag fel! 
 
 
Serien jag använder heter Botanical Effects och finns för både torr/normal och kombinerad/fet hy. Den består av fyra steg:1. Rengöring 2. Mask 3. Ansiktsvatten 4.Fukt
 
Denna serie går på 785kr för hela setet! Otroligt prisvärt!
 
För att ta bort ögonmakeup använder jag Oil-free Makeup Remover och är min absoluta favoritprodukt. 

En mild, oljefri formula som snabbt och effektivt tar bort alla typer av ögonmakeup, inklusive vattenfast mascara, utan att irritera ögonen! 
• Avlägsnar alla typer av ögonmakeup
• Mild och skonsam mot ögonen
• Torkar inte ut huden
• Räcker länge
 
Denna går på 249kr
 
Ibland lyxar jag till det på kvällen - och använder då Skinvigorate Cleansing Brush
Man blir verkligen ren på riktigt med denna ergonomiskt utformade rengöringsborste, som tvättar bort alla spår av makeuprester och orenheter och gör din hy jämn och strålande vacker!
• Avlägsnar makeup 85 % bättre än vid rengöring för hand*
• Förhöjer effekten av dina hudvårdsprodukter
• Masserar bort ojämnheter och ger hyn ett slätare utseende
*Resultatet baseras på en klinisk endagsstudie.
 
Denna fantastiska produkt går på 720kr