// FRIDAY //

Saknar sommaren... och Rumänien... Kan tiden gå lite fortare? 
 
Började plugget 08.30 idag, så sitter på föreläsning just nu... Det är föööör tidigt för att min hjärna ska fungera, och jag har en tid hos psykologen klockan 12, sedan fortsatt skola med grupparbete tills 14.30. Kommer gå hem och lägga mig efter, behöver en powernap... Sedan ska jag maila lite lärare och sätta igång med restuppgifterna. Imorgon jobbar jag 10-17 på M.A.C och på söndag ska jag plugga med Gabriella. Fullt ös. Jag ska även posta iväg lite julklappar till Rumänien, tänkte försöka göra det på måndag. De blir nog förmodligen lite sena, men de borde få dem innan nyår i alla fall... Hoppas jag. 
 
Idag livnär jag mig på Red Bull och mackor. Trött och fattig. Tur att lönen droppar in på torsdag... 
Sedan är det ju jul och grejer. Jag har noll procent julkänsla och tycker att det mest verkar jobbigt att behöva tacka för julklappar man egentligen inte behöver, och att försöka vara glad och trevlig mot alla jävla människor som kommer att ta över vårt hus på julafton... Kommer vara helt slutkörd efteråt. Att försöka vara positiv när jag har jobbiga dagar, det tar all min energi. Idag är en sådan dag. Zombie-mode on. Likgiltig. Fan.