// TORSDAG //

dw, fashion, and girly-bild
Bildkälla: weheartit
 
Hej! 
Idag har jag gjort lite ärenden... Bland annat har jag varit och fixat nytt pass inför resan till London i slutet av April! Taggad! 
 
Nu har jag gjort typ hela listan med "måsten" och blev lite ställd... Vad gör man när man är ledig då? Haha. Nä, men det är ganska skönt att ha en lugn kväll! 
 
Imorgon ska jag jobba på förskola 9-13, sedan har jag lite leveranser att göra och efter det kommer det en tjej som ska kolla på mitt rum (hon ska eventuellt hyra det i sommar när jag inte är här). Imorgon blir det också en tidig kväll för mig - för på lördag flyger jag ner till huvudstaden för en heldag med utbildning för oss stjärnkonsulter i Mary Kay. Ska bli sååå roligt!! 
 
Det känns på något sätt som att livet kommer att lösa sig, bit för bit liksom.
 
Nu tänkte jag ladda upp inför helgen med en bra podcast för oss MK-konsulter: "Fredagspeppen"
Yes!
 
Vi får se när jag hinner med bloggen nästa gång... Kanske skriver en sväng imorgonkväll om jag har tid/orkar. 
Ha det så bra tills dess ♥