SLEEK MAKEUP: REVIEW

 
Jag har gått och skaffat mig en ny ögonskuggspalett! Denna gång från Sleek MakeUP och det ska bli spännande att se vad man kan göra med dessa färger. Jag har endast testat dem på handen som på bilden ovan... Lite smuliga är dem, men jag ska se om man kan motverka det med ögonprimern från Mary Kay! 
Mina favoritfärger är hittills de i blå och lila nyanser. Sjukt fint nu till våren!! 

Vilka är era favoriter av dessa? Några andra rekommendationer? Sminktips? Bring it! ♥
#1 - Annica

Just Orginal har jag inte provat än, men har flera av deras andra paletter och är helt såld! Köpte också deras primer palett för ett tag sedan men har inte provat den än. Men favorit paletterna är Bad Girl och Enchanted Forest, är ett stort fan av Sleek.

Svar: Härligt! Jag ska definitivt prova fler paletter från dem :D
Becka