DON'T LET ANYONE WITH BAD EYEBROWS TELL YOU SHIT ABOUT YOUR LIFE

// Två bilder från idag. // 
 
Hej! 
Alltså, har jag berättat för er hur mycket jag älskar min utbildning? Idag har vi alltså haft lektion i mätning och då fick vi vika pappersflygplan och kasta dessa för att sedan mäta vem som kom längst. Underbart. 
När vi avslutat vårt flygplanskastande begav jag mig vidare på ett experiment (om nyfikenhet) som jag ställt upp på att göra. Riktigt intressant! 
 
När jag skulle hem så började såklart hagla utav bara fan... Så där gick jag, vårklädd och kall. Aprilväder. 
Men nu har jag laddat upp igen med en varm kopp kaffe och massor av roliga jobb att göra här på mitt lilla kontor! 
 
EXTRA NOTE: Det händer gång på gång att jag blir kontaktad av människor som endast är ute efter att klanka ner på mig och det jag gör (Mary Kay, målar, hur jag sminkar mig, min utbildning, min depression/ångest och så vidare).

Nu reser jag mig upp igen, som jag gjort så många gånger förr, borstar av mig all negativ energi och klistrar på mitt allra bästa leende. För jag är stolt över det jag gör, och det vet jag att mina närmsta också är.