I'm the dark in need of light

 
Gårdagen spenderades med att mysa med katter, och sedan blev det utgång med min Josse! Vinglade hem någongång före tre inatt och idag har vi mest tagit det lugnt. Jag och Elias gick en liten promenad ner till älven och fotade lite (grabben har skaffat systemkamera så han vill inviga den). När vi landade hemma hos honom igen så råkade jag somna och sov tills 17. Därefter tog vi en promenad till grillen och köpte oss varsin kebabtallrik. Satan så gott det var. 
 
Ikväll har jag varit med Amanda en stund och just nu håller jag och Elias på att hänga lite tvätt och sånt där nödvändigt. Imorgonkväll åker jag till Skellefteå en sväng eftersom försäkringsbolaget skulle komma förbi på måndag kl 9... Sedan åker jag nog tillbaka till Umeå igen på tisdag beroende på hur mycket vi får gjort och så vidare...