När ångesten kommer

// Två bilder från igår. // 
 
// Två bilder från ikväll. // 
 

Fredagen firade vi Malin som fyllde 20 år. Drog dock hem tidigt eftersom jag hade så sjukt mycket ångest och klarade helt enkelt inte av att vara i ett socialt sammanhang. 
Idag, lördag firade vi Simon som fyllt 20 dagen till ära. Istället för alkoholförtäring även denna kväll valde jag att trycka lite av mina mirakelpiller och spendera kvällen nykter. Full på ångestdämpande insåg jag att denna kväll var mycket mer lyckad än gårdagen. Vi gick till Traversen, såg Midvinterblot spela, träffade en gammal vän, snackade lite med allt möjligt folk - mamma hämtade mig och Elias, och nu är vi hemma. Vi har käkat lite chips och dip och ska snart krypa i säng. Imorgon jobbar jag 12-18, sedan drar jag till Umeå och vet inte när jag kommer tillbaka. Vi ser väl.