You would make me fall into love, deep in love, far away

// Jag ikväll // 
 

Hej! 
 
Igår var jag hos Niila och fick renstek till middag. Hur gott som helst! Hos honom kan jag verkligen slappna av. Det är som mitt lilla tempel för psyket... Helt ärligt. 
 
Idag har jag fikat med en gammal vän - vid namn Elias (nej, inte Elias som jag bröt med nyss, en annan Elias). Sedan fick jag även käka middag hos honom! Sjukt trevligt att umgås igen! Det var nämligen 4 år sedan sist!! 
 
Imorgon ska jag även dejta en annan gammal vän som jag inte träffat på hur många år som helst. Kommer bli sjukt kul! Vi ska ut och äta på Irna, sedan ska vi vara hos mig och se film :) Tror det blir bra! 
 
På Lördag ska jag och Amanda ut och käka tillsammans. Jag tänkte bjuda ut henne på dejt :) Annars har jag inget planerat. Det blev ingen träning idag pga att både jag och Amanda är dunderförkylda, och det blir inget "Traffic light party" imorgon pga en massa strul. Men, jag tror nog jag får en bra helg ändå. 
 
Jag har börjat bli en sådan där nattuggla igen... Det är tankarna som sätter sprätt i skallen på mig... Fy och fan, alltså. Kan man aldrig få vara ifred från sitt undermedvetna? 
 
Aja, ska försöka krypa ihop och sova nu i alla fall.