Söndag

Hej!
 
Igår var ju tanken att jag skulle "ta en tidig kväll"... Well, det hände inte. På bussen hem från stan får jag ett samtal av Josse som tycker jag ska vara med henne och Karro och dricka "lugnt". Det blir aldrig så... Kvällen slutade med att jag spenderade alldeles för mycket pengar på krogen, sedan drog vi hem till Josse och hade efterfest. Sedan följde jag med Rasmus hem till honom på A-torp och skulle sova där. Vi kom hem vid 04.30 på morgonen och låg och pratade jävligt länge... Kollade på klockan och då var den 07.00... Så vi somnade vid ungefär 07.30 i morse och vi har sovit bort hela dagen... Vid 15.00 gullade jag med Bull att få åka "Taxi Bull" till Big Smajl för att käka, sedan skjutsade han mig hem. Nu hade jag tänkt hoppa in i duschen. IKVÄLL BLIR DET LUGNT. Lovar. Hahaha! 
 
Hade en sjukt bra kväll igår i alla fall! Tack alla inblandade! :) 
 
// Tog inga bilder igår så bjuder på detta snygga collage av mig och Josse i Marmaris //