Torsdag

// Bild 1. Provsminkade mig lite inför Halloween i söndags! Imorgon gäller det!! // Bild 2. Käkade kebabpizza till frukost i tisdags. // Bild 3. Jag, efter jobbet och påväg in till stan, igår. // Bild 4. Jag idag, i hans säng, i väntan på att han skulle komma hem från jobbet. // 
 

Det var ett tag sedan! Jag har haft fullt upp med att njuta av livet! I måndags hängde jag med härliga människor och sov över i stan. Hängde även lite i tisdags och såg film! Skönt! Sedan var det upp för jobb på onsdagen. Jobbade 7-14, och for sedan till stan för att köpa det sista inför imorgon. Sedan blev jag bjuden på middag ute och jag sov även över i stan inatt. Idag for jag hem, käkade, och jobbade 14-21.30. Efter det gick jag till mamma för att få lite kvalitetstid med la familia. 
 
Nu är jag ÄNTLIGEN hemma och jag är helt slut... Ska hoppa in i duschen och sedan ska jag lägga mig. Jag är ledig imorgon så jag ska sova ut riktigt ordentligt, och sedan är det fest och folkparken som gäller! Är SÅ taggad!! Ska försöka ta mycket bilder för en gångs skull... 
 
Godnatt!