BYE OCTOBER, HELLO NOVEMBER

 
Nu jävlar ska saker lösas. 
Eventuellt kommer jag få fasta tider och mycket tid som personlig assistent här i Umeå, i alla fall fram tills årsskiftet. Så jag stannar här. Jag har förlorat min bästa vän här, så jag är jävligt ensam just nu. Men får jobba istället. Det kommer ju vara värt det i längden. Tanken var egentligen nyss att flytta in hos en barndomsvän i Skellefteå och börja jobba där, men får jag schema här så stannar jag här i alla fall till jul och nyår. Sedan kanske jag kan flytta dit. Jag vill då inte vara kvar här så länge till... Jag längtar hem nu. På fredag åker jag hem till mina syskon. Morsan och hennes snubbe är ju i Afrika, men jag saknar mina syskon och lugnet hemma. Jag ska hem. Fyfan vad skönt. Imorgon har jag ett möte på psyk, annars ska jag försöka jobba. Och boka in möte och inskolning hos personlig assistent, om nu brukaren vill ha mig. Håll tummarna för mig. Jag har bestämt att November och December ska bli bra månader. Det enda problemet jag har i slutet av November är att jag inte har någon inkomst alls och har utgifter på 11.000 kr och jag vet fan inte hur jag ska lösa det, men vi ser väl. Tänker försöka fixa fram något intyg från psyk att jag hade en manisk period när jag drog på mig de utgifterna och se om jag kan minska dem på något sätt, i alla fall nu liksom. 
 
Kan 2018 bli mitt år eller? Nu är jag less på skit. 
#1 - lars

Jag tror du får en fin avslutning på detta året, hoppas verkligen Nästa år blir ditt om du verkligen vill det, kan vara kämpigt men det går Good luck