Long time no see

Jag har glömt bort bloggen i allt detta kaos. 
William har gjort slut, för lite mer än en månad sedan. Sedan stack han till Stockholm för att jobba, och jag blev kvar själv i hans lägenhet pga att jag jobbar här i Arjeplog på Systembolaget. Under all tid som vi varit i sär, så har jag mestadels bara jobbat och försökt komma på andra tankar. Han var här en vecka nyss, och drog tillbaka till Stockholm igår. Vi är goda vänner och har kontakt ändå. Så, det är ganska så lugnt. Jag måste bara ta mig i kragen igen, resa mig såsom jag alltid gjort, och sedan flyttar jag tillbaka till Umeå när jag jobbat klart nästa månad. 
Ekonomin är också ganska kämpig nu, så jag ska nog börja sälja skönhetsprodukter igen - för det ligger mig nära hjärtat, och jag tycker det är så otroligt roligt. 
 
Jag har postat massor av bilder på Instagram, så kommer inte lägga upp allt. Men vill ni kika så kan ni alltid gå in och kolla min profil där. Jag heter beckaljungholm där! Men bjussar ändå på ett par stycken nedan: