// I CAN BE THE ONE //

Hej! Jag lever!!
Jag har totalt glömt bort att jag äger en blogg... Här kommer lite uppdatering på livet: är snart klar med en mördarrapport i skolan, fått lite mer mediciner och förmodligen lutar det åt att jag är bipolär (har läkarbesök imorgon, idag?), är ofta uppe till sent på morgonen dvs. vid 4-5, sedan somnar jag och vaknar vid 9-10... så sömnen är inte så bra just nu.
 
Vad mer? Skolan rullar på som vanligt, tack och lov så har jag hunnit ikapp. Jag jobbar på inne på M.A.C på helgerna och jag stortrivs verkligen där! Justja, jag och syrran har bokat en resa till Rumänien och vi åker om två veckor.. Känns sjukt spännande... Slänger in de senaste bilderna från min Instagram, eftersom jag inte orkar leta upp alla bilder jag tagit på en månad - var så sjukt längesedan jag bloggade sist upptäckte jag..