1. Börja gå, 2. Aldrig stanna

// Bilder från de senaste dagarna. // 
 

Glömmer nästan bort bloggen, känner jag. Jag har sååå många bollar i luften och sååå underbara människor omkring mig att jag nästan svimmar av all kärlek som strålar runt mig. Det känns bara så jäkla bra. Allt. 
 
I alla fall - Jag har hunnit plugga klart min första termin på universitetet, och flyttat hem till morsans hus över sommaren. Jag och min Elias. Vi är numera sommarsambos. Stormtrivs. Det gör vi båda två, alltså. Himla härligt. Familjen har flyttat till stugan så vi bor bara vi två i hela huset, plus fyra katter då (inklusive mina två). 
 
I helgen är det fullt ös, och förhoppningsvis får jag jobba lite snart!! 
 
// The heart is a muscle the size of your fist. Keep loving. Keep fighting. //
#1 - Johan

Corona är gott.