Working nonstop

 
Bränt mig på stekbordet på jobbet oberäkneliga gånger, kan snart hela "Baila Raggaeton"-listan på Spotify utan till (tack vare köket som aldrig slutar spela den, även hemma - nya karln), lärt mig att bära tre tallrikar samtidigt, lärt mig stå i baren och äter pannkakor varje söndag numera. Ibland blir det inte som planerat - tanken var att flytta ihop med bästis, och nu bor jag istället med världens finaste man. Det sista jag letade efter när jag flyttade hit var en ny kärlek. Sedan var han där. Och han var envis nog att jaga mig, och gör det fortfarande. Han kämpar verkligen för att få mitt trasiga hjärta att öppna sig på nytt. Sakta men säkert börjar det bli så. Jag är livrädd för sånt här numera, men jag ska göra mitt bästa. Han förstår det, han förstår mig. Tack och lov för det. 
 
Annars då? Jobbar hela tiden, sover och äter emellanåt. Kramas med min bästis också såklart. För ett par dagar sedan friade jag till henne med en lökring. Hon blev glad som fan, tror hon sa ja. Haha. 
Sjukt hur mycket som kan hända på bara två månader. 
 
Nu har vi bara 4 veckor kvar av vintersäsongen, och då kan vi alla andas ut lite. Harrys kommer stänga igen, och min karl har andra planer för oss då. Detta är ett riktigt äventyr, som jag kommer minnas resten av mitt liv. Jag bara lever. Det är dags. Att leva, att ta vara på allt jag har och alla möjligheter jag får tag i.