You were a beautiful time of my life, and if that's all you'll ever be then that's okay. Not all art is destined to hang on the same walls forever.

Jag lever. Jag har legat däckad i 39 graders feber sedan i söndags. Jag hade en grymt rolig ute-helg i helgen med min lillebror och ett par andra sköna människor. Natten till söndag blev jag sjuk och har mest bara legat i sängen och i princip bara rest mig för att gå på toaletten. Idag var jag på vårdcentralen där de konstaterade att jag fått en kraftig halsinfektion (som om det inte räckte med att jag hade scharlakansfeber i januari och njurbäckeninflammation i mars??!!) och har nu fått pencillin mot det. Jag får inte vara på min praktik eftersom jag riskerar att smitta barnen, och på fredag har jag en resa bokad ner till Arvika så jag hoppas verkligen att min feber hinner dra ner sig tills dess. Annars mår jag väl ganska okej. Till och från. Lite lätt stressad och lite ensam och lost, men jag överlever. Det har jag då alltid gjort förut. 
 
 
#1 - Miss Baby Peaches

Uscha, krya på dig!