Fredagsuppdatering

Hej igen! ♥
Denna vecka har gått sjukt fort. I måndags var vi i Luleå för att William hade möte där, i tisdags hade jag en visning med "Perfect Home" här hemma hos oss och i onsdags åkte jag en sväng till Umeå för att jag hade möte där. Jag passade även på att träffa Gabriella och Amanda när jag var där!
 
William jobbade hela dagen igår, så blev en lugn kväll. Igår kom hans föräldrar förbi en sväng och sedan såg vi "Dog's purpose" och käkade pizza. Jättefin film, rekommenderas starkt! Idag jobbar Wille tills 17.00 och jag ska städa upp här hemma, handla lite och laga middag. Hans kompisar kommer hit ikväll så ska göra middag för fyra personer. Just nu sitter jag och dricker en smoothie och försöker samla ihop energin till att börja städa. Jag ska ringa en vän om en stund och snacka av mig lite också. 
 
Annars då? Ja, livet rullar på här i Arjeplog och snart är det sommar och dags för mig att åka till Skellefteå för jobb. Det kommer bli tufft nu när man har bott tillsammans i över två månader, men jag tror även att det kommer bli nyttigt för oss att vara ifrån varandra en längre tid och se hur det funkar.