ONE YEAR AGO

 
Tiden går fort när man har roligt! Det är redan ett helt år sedan jag började plugga på universitetet och lärde känna dessa underbara tjejer! 
 
Idag hade vi kursstart på moment 3 av denna kurs. Jag har även skrivit klart och lämnat in de sista uppgifterna för VFU:n. Imorgon har jag tid på sjukhuset kl 10.00 och sedan har jag redovisning och ett seminarium. Jag hade tänkt försöka att rensa min garderob imorgon då jag har insett att alla mina tvättade kläder inte kommer att få plats i min garderob - jag skulle ha haft en större, känner jag. Dock svårt att få plats med i detta lilla rum på 19kvm... 
 
Jag behöver ett annat boende, seriöst. Jag vet inte hur länge till jag orkar bo såhär litet... Haha! Och jag vill ha ett kök... Ett eget, alltså. 
 
Ah, man kan ju drömma vidare ett tag i alla fall... Snart kanske det dyker upp något. 
Nu är det dags att krypa under täcket om jag ska orka med morgondagen. Hoppas ni har haft en bra helg och jag önskar er en fin start på denna vecka! 
Kram ♥