Årsresumé 2015

Här kommer den årliga årsresumén (lite sent, men bättre än aldrig - eller hur?) 
 
Januari
// Eftersom Elias redan flyttat till Umeå vid denna tid så hängde jag mycket där. Fick också reda på att jag blivit antagen till förskollärarprogrammet! // 
// I början av skolstarten bodde jag i Elias lilla studentrum, sedan blev det nollning samtidigt som jag höll på att flytta över till ett eget studentrum (några meter från Elias). Vid denna tidpunkt hängde jag mycket med några tjejer som senare blev mina bästa vänner på campus - och nu för tiden är vi riktigt nära, vilket jag är otroligt tacksam över ♥ // 
 
Februari
// Pluggade till (och klarade) min första tenta! Detta var då nr. 1 av 3 stycken som vi hade de första kurserna på Umeå Universitet // 
 
// På "Alla Hjärtans Dag" firade jag och Elias 2,5 år tillsammans med en underbar middag som han hade förberett - världens bästa överraskning! // 
 
// Såhär kunde en typisk dag se ut för mig - kurslitteratur, kaffe och datorn - mina tre bästa vänner numera! // 
 
Mars
// På helgerna var det såklart fest som stod på schemat. Här med några av mina fina klasskamrater! // 
 
// Provade olika pluggmetoder... // 
// En vistelse till Stockholm tillsammans med min Elias. Koncert med Devin Townsend. Magiskt. Fick gosa med honom lite efter konserten också som ni ser på bilden ovan. Helt underbart. Jag fick även prova på lite nya produkter från Mac tack vare Maria - hon är, och kommer alltid vara, min förebild inom makeup! Så otroligt kul att få träffa henne i person! (Lite Starstruck var vi ju efter denna vistelse, måste jag säga... Hehe) //
 
April
// Var mycket förkyld - sängliggande med serier och vitaminer. // 
// Piercade septum, började vikariera på olika skolor i Umeå och senare åkte jag till Skellefteå för att göra min första praktik. Spännande! // 
 
Maj
 
// Tillbaka i Umeå igen och spenderade min Valborgsmässoafton på Rex - tillsammans med bland annat Sanna Bråding! Vann också guldmedalj (choklad) i Mario Kart. Fett stolt över det var jag! //
 
// Spelade Beer Pong på ett hallgolv tillsammans med sköna dudes. // 
 
// Firade in våren med lite vardagspicknick på gården tillsammans med tjejerna // 
 
// Mamma kom på besök ♥ // 
 
Juni
// Drack öl utomhus, hängde mycket med finaste Mimie Märak (här ser man också vilken dålig hy jag hade... Shit alltså!) // 
 
// Flyttade "hem" till Skellefteå över sommaren - som för övrigt var en skitsommar (jättekallt...) // 
 
Juli
// Hängde på ett berg. Coolt. // 
 
 
 
 
// Styrde ihop en två dagars fest hos mamma med dessa typer! Detta är dag nr. 2 - de var lite halvt slitna. // 
 
// Dessa kvällar ♥ // 
// Jobbade såklart också en del - på mitt gamla jobb! //
// Hängde med denna brud på Stadsfesten! // 
 
// Min syster fyllde 18 år, så vi hade såklart en fest! // 
 
// Vad är en sommar utan en raggarsväng eller två? Mellan jobbpassen hann jag åka lite amerikanare med en gammal barndomsvän! // 
 
// Jag hann även vara några svängar i vår stuga - hjälpte till att bygga nya stugan, målade och tog hand om min systers häst! // 
 
// En kväll bakade vi kladdkaka - och pratade om allt möjligt med bland annat dessa två! // 
 
// Hängde med min syster också! // 
 
Augusti
 
// Fick massor av beställningar på porträtt - jätteroligt! // 
 
// Fyllde år denna månad, sedan åkte jag och Elias iväg på lite semester på Kreta! // 
 
September
// Beslutade mig för att börja jobba som fristående hudvårdskonsult - nervöst, men roligt! // 
// Jobbade med Mary Kay, pluggade och gick ut på helgerna - Fullt ös, men jätteroligt!! // 
 
Oktober
 
// Min allra första officiella utbildning/träff inom Mary Kay - i Sundsvall på "Fall Event" // 
 
// Klarade min "Power Start" och det började gå bra i min försäljning (3 bin här!) // 
 
// Blev seniorkonsult när jag värvde min kollega Lisa, tog med henne på utbildning i Skellefteå! // 
 
// Drog in cash till cancerforskning! Woopwoop! // 
 
 
November
// En sista fest med gänget innan jag åkte iväg till Skellefteå för 7 veckors praktik och lite "jullov"-ish // 
 
 
December
 
// Trerätters middag och utbildning hos Sofie Söder nere i Gävle // 
// Såhär har ju mina dagar sett ut i December: Praktik på förskola på dagarna, Mary Kay på kvällarna! // 
 
Sammanfattningsvis: Ett mycket händelserikt år! Nu kör vi 2016!