FRIDAY

 
// Lite bilder från denna vecka // 
Tja! 
Jag lever. Gör ni? 

Fredag. Idag har jag varit hos psykologen igen. Hon sa inte så mycket. Inte jag heller. Vi satt mest och svor över dagens ungdomar och alla jävla dejting-appar som finns numera. Sedan gick jag hem och sov i någon timme. Sov lite för länge och missade bussen till Skellefteå. Handlade. Städade. Tvingade i mig ett par smörgåsar och gick till bussen.  

Det ser nästan likadant ut varje gång jag ramlar in i mammas hus. Jag springer på toaletten (kissnödig som vanligt), säger hej till barn och djur, kastar in väskorna på mammas sovrum, duschar i hundra år (nästan), slänger på mig en lermask i ansiktet, tar på mig mammas (underbart mysiga) morgonrock, går igenom hennes garderob – suckar för att hon har mer kläder än mig, suckar igen för att de är för små, tar på mig hennes största leggings och en stor kofta, tvättar bort lermasken, packar upp en del av mina saker, går ut med hundarna och lägger mig på närmsta tänkbara ställe.

Framme. Trevlig helg! ♥