Friday

Bild från weheartit
 
Hallå där! 
Ja, jag lever. Jag har gjort klart några skoluppgifter och nu kan jag med gott samvete säga att jag i princip är LEDIG idag. Detta innebär att resten av dagen kommer spenderas med Elias en stund innan han åker till Skellefteå, sedan ska jag göra lite ärenden, kanske ta en sväng på stan (Det är ju rea och sånt...) och ikväll blir det utgång med mina tjejer! 
 
Imorgon åker jag också upp till Skellefteå eftersom jag har min praktik där och börjar på måndag. Så, imorgon är det "Hejdå Umeå" på ett tag eftersom jag stannar över jul och nyår också. Kommer sakna denna stad så otroligt mycket, men längtar ändå hem till familjen och släkten ♥
 
Nu ska jag sätta igång med min "to-do-list" innan Elias dyker upp! Önskar er en fortsatt trevlig helg! 
Och förresten: Jag har exlusiva erbjudanden på MK-produkterna idag! Slutar 24.00 ikväll! Kontakta mig för mer information!