20 fakta om mig

1. Jag har just börjat på Umeå Universitet och studerar till förskollärare. 
2. Jag jobbade tidigare inom äldreomsorgen och inom kyrkan. 
3. Jag och min pojkvän har känt varandra sedan vi var 14 år, eftersom vi konfirmerade oss tillsammans. 
4. Jag pratar i sömnen. 
5. Jag hatar människor och trånga utrymmen. 
6. Jag älskar musik och katter. 
7. Jag är kaffenarkoman.
8. Och rökare.
9. Jag har tre syskon på mammas håll och ett till på pappas. 
10. Hela släkten är loco, så är allvarligt förvånad att min pojkvän fortfarande är tillsammans med mig. 
11. Ibland när jag skrattar så snarkar jag till mitt i skrattet. Nöffnöff. 
12. Just nu har jag tagit sömnmedicin och ligger och väntar på att den ska börja verka så att jag kan få sova. 
13. Jag tycker att det är roligt att teckna. 
14. Och att läsa. 
15. Jag älskar Harry Potter-böckerna. Och filmerna. 
16. Jag biter på naglarna när jag är nervös. 
17. Jag skriver dagbok. 
18. Jag pratar med mina katter dagligen. 
19. Jag är jättebarnslig, men samtidigt jättevuxen. 
20. Jag kan vara jättespontan men samtidigt överplanerar jag allt jag gör.