2015-04-06

// Bild 1. Tecknat porträtt. Bild 2. Blivit sjuk. Bild 3. Idag kurerar jag mig med vitaminer och serier. Bild 4. Och såhär ser jag ut idag. // 
 

Det har hänt ganska mycket sedan sist. I onsdags var jag på arbetsintervju för vikariepoolen här i Umeå, och redan på torsdagmorgon fick jag rycka ut på en förskola. Det var jätteroligt och jag trivdes verkligen som en fisk i vatten! 
 
I lördags åkte jag hem till Skellefteå en sväng - hann träffa farmor, pierca mig, äta middag hos mormor och fira Fredde som har fyllt 21! Kom hem till Umeå igår igen och jag har åkt på någon influensa... Så jag har bara tagit det lugnt. 
 
Jag hade tänkt försöka göra klart en skoluppgift och påbörja hemtentamen, men vi får väl se om det blir av...
 
Ikväll ska jag och Elias vara med Celina och Jakob! :)