I'm a crumpled up piece of paper

// Bilder från i helgen. // 
 

Jag har haft en jättebra helg tillsammans med min älskade. Shoppat lite, druckit mängder med kaffe, ätit god mat, träffat min bästis och bara haft en liten mini-semester från allt skit där hemma. 
Nu är jag hemma igen. Hoppade av på Skellefteå busstation exakt 14:15, jobbade 15-18, tog bussen hem till Skelleftehamn och drack en kopp varm choklad och såg lite serier. Nu känner jag mig alldeles mör... Så jag ska ta och hoppa in i duschen och sedan lägga mig på spikmattan innan det är dags att slå igen de blå. 
Än så länge har jag inget denna vecka, förutom begravning på fredag. Får jag inget jobb så åker jag ner till Umeå igen på fredag och stannar till söndag. Sedan har jag två veckors schema på Skärgårdshemmet. Fett nice. 
Jag är så rastlös när jag inte får jobba... Haha.