DO WHAT YOU LIKE. LIKE WHAT YOU DO.

Idag har jag träffat en vän - druckit mängder med te & pratat om allt mellan himmel och jord. 
Tog bussen hem från stan vid 17.00, käkade middag, såg på "Lyxfällan" & tecknat määängder med bilder & gjort nya tavlor. Supernöjd! Fick tipset av min kära mor att lägga ut dem på "Köp- och sälj"-sidan på FB & har nu fått massor av beställningar. Tecknade därför ännu lite mer, målade klart några tavlor, drack ännu mer te, diskade, packade, tog ut sopor & helt plötsligt är klockan snart tre på natten. Men jag är nöjd. Så nöjd. Nu kan jag sova. Imorgon är det begravning, sedan åker jag direkt till Umeå för att vara med min bebbo. 
 
Såhär ser mina tavlor ut. Som sagt: Nöjd över min insats och kramp i tummen efter att ha tecknat så mycket denna kväll. Kul var det dock :)