Tisdag

Hej!
 
Fick en liten fin kommentar av "Anonym" som löd: "Men ta på dig byxor, snälla". Svar på den: Nej, jag tänker inte ta på mig byxor bara för att någon, som inte ens vågar stå för sin kommentar, säger att jag ska göra det. Detta är min blogg och jag väljer själv vilka bilder jag lägger ut. Om nu du, kära "Anonym", inte trivs med det - så är det ganska så enkelt - LÄS INTE MIN BLOGG. Punkt. 
 
26 Questions People From India Are Sick Of Answering
 

I alla fall... Jag har jobbat hela helgen och igår var jag ledig. Då tvättade jag hela dagen, och sedan rensade jag min lägenhet på en massa prylar och skräp som jag inte ville ha kvar. Idag var jag och Elias och lämnade in alla prylarna på Röda Korset. Känns skönt att ha dem borta, och skönt att göra lite nytta för mänskligheten samtidigt! 
 
Idag har jag även fikat med Fridah på stan, vilket var trevligt :) Just käkat middag och tagit en powernap och nu inväntar jag att Elias ska komma hem... Han har varit hemma hos honom och käkat middag idag. 
 
Imorgon ska jag jobba 17.30-20.30, annars är det nog inte så mycket som händer...