these sleepless nights

Sleep
 
Jobbade som sagt 15-20. Innan dess hann jag käka lite glass med min mamma, Elias, Amanda och två av mina syskon vilket var trevligt. Efter jobbet träffade jag Sanna och vi hängde ett tag. Elias drog till jobbet för att jobba sista nattskiftet (ÄNTLIGEN över... hatar dessa nätter), sedan for jag och Sanna till Ursviken och våldgästade en fest. Drog sedan hem och dötittade på en film och nu har hon farit hem och jag ligger i sängen och är dödstrött... Hoppas på att få hyfsat med sömn inatt, men jag har så svårt att sova när inte Elias är här. 
Imorgon jobbar jag 12-15, sedan är jag ledig på måndag! Skönt! 
 
#1 - Anonym

hoppas som fan att du inte drack på festen om du vill att tatueringen ska läka fint

Svar: Klart jag inte gjorde. Jag träffade två kompisar som jag inte träffat på flera månader, sedan drog jag hem!
Rebecka Ljungholm