Onsdag

// Bild 1. Jag igår. Var på stan med Amanda! // Bild 2. Också igår. Fick min Halloween-klädsel och provade den hemma hos Amanda! Perfekt! // 
 

Hej! Oj, nu har det varit bloggtorka ett tag igen. Senaste var i söndags. Ja, vad ska jag säga? I måndags jobbade jag, sedan hängde jag med Amanda och kollade lite serier. Igår var jag och Amanda på stan och hon handlade allt inför Halloween. Själv måste jag vänta på lönen som kommer trilla in nu på fredag - skönt. Jag fick i alla fall min utklädnad igår och den passade perfekt! Skönt! Det saknas dock lite småsaker, och det ska inhandlas när jag fått lönen! Sedan är jag redo för nästa vecka, 1a November, på Club Fortuna! Kommer rocka loss! 
 
Idag bokade även Amanda biljetter till oss. Vi ska se Avicii spela live den 28e Februari i Stockholm! Spontant, men det kommer bli sjukt kul! Är taggad på livet just nu! 
 
Jag har jobbat 14-21.30 idag och är sjukt sliten. Imorgon har jag ett likadant pass... Sedan tar jag faktiskt en HEL helg ledigt denna gång. Känner att det är välbehövligt. Är så förkyld fortfarande och vill bli frisk nu känner jag... 
 
Nej, nu ska jag borsta tänderna och lägga mig. Jobb imorgon! 
Vi hörs!