Lördag

// Bild 1. Jag på jobbet i torsdags. // Bild 2. Jag idag! //
 

Hej! 
 
Jobbade i torsdags, sedan tog jag jag helg. Gick och la mig relativt tidigt för jag var så trött. Fredagen spenderades på stan med Amanda och min syster. Vi fikade på waynes och shoppade det sista inför Halloween. Sedan mötte jag och min syster upp mamma och vi for och käkade middag, och storhandlade på Ica Maxi. Jag var helt slut när jag kom hem, men jag for ändå till stan igen vid 19-tiden och drack några bärs hos en kompis. Sedan gick jag, lite smått onykter, från Anderstorp till Prästbordet och spenderade natten med mannen jag tycker om så mycket. Han drog på jobbet tidigt i morse och jag låg kvar och sov. Han hade delad tur så han kom hem igen vid 12, så då käkade vi lite och bara hängde. Vi somnade och vaknade just före fyra och då blev det lite stressigt eftersom han började om jobbet kl fyra... Haha. Så jag packade ihop mig och gick till stan. Sedan hämtade Amanda upp mig och vi for hem till mig och käkade middag. Vi har bara hängt framför en film med lite onyttigheter och just nu dör vi bara i soffan... 
 
Jag har inga som helst planer imorgon så vi ser väl vad jag hittar på. Är ledig hela helgen och ska till tandläkaren på måndagmorgon... Vi hörs väl när vi hörs!