Valborgs

Tjena! 
 
Jag lever. Gårkvällen var underbar, men slutade tidigt av anledningen att det var lite brist på skjuts hem... Spenderade i alla fall kvällen hos Fredde med trevligt folk, ölspel, dans, lite majbrasa och mycket skratt! När vi skulle hem så hakade Amanda på mig och Elias hem till mig och kraschade på min soffa. Vi var hemma runt halv två! 
 
Idag vaknade vi med huvudvärk, drack en massa vatten och släpade oss till Sibylla för att få i oss lite näring. Det blev näring i form av skrovmål. Sjukt nice. Amanda begav sig, jag diskade, och sedan hamnade jag och Elias framför tv:n tills han skulle hem vid fem. 
 
Jag har just kommit ut ur duschen och känner mig som en människa igen. Känns jättekonstigt att det är skola imorgon.. Har söndag idag... höh. 
 
Aja, bjuder på lite bilder i alla fall, för nu ska jag försöka få i mig lite middag! 
 
// Bild 1. Jag och Elias innan party. // Bild 2. Jag och Amanda myste lite, haha. // Bild 3. Bakiskäk... Så jävla gott. //