Torsdag

Hej! 
 
Idag har det varit full fart! Vi har nu betalat resten av vår utlandsresa, och vi åker om cirkus tre veckor! Ruskigt taggad!! När jag kom hem käkade jag middag, sedan satt jag och pluggade en stund innan Elias kom hit. Vi gick till mamma och skulle beställa mina studentskor som jag spanat in - de var slut i min storlek så de fick bli ett par andra istället. Har även skrivit ut lite skolarbeten, hämtat en resväska och pluggat ännu lite till... Vi har samhällsprov imorgon. 
 
Imorgon har vi frivillig lektion på morgonen, men jag ska dit ändå och skriva gärnet på hemtentan i filosofi. Tänkte även försöka skriva på en reflektionsuppgift och påbörja skriva på uppsatsen (hälsodagbok) inom idrott och hälsa. full fart, som sagt. Efter skolan ska jag och Emma göra klart en historiauppgift och sedan ska jag på klädbytardagarna på kvällen! 
 
Nu ska jag börja göra mig klar för sängen. Ska borsta tänderna, tvätta bort sminket och sedan plugga lite till innan jag går och lägger mig. Ingen tid att andas här inte... 
 
Jag idag.